Доступність посилання

Лавров: «очевидно», що рішення закрити рахунки RT «ухвалював не банк»


Міністр закордонних справ Росії Сергій Лавров назвав «очевидним» те, що, за його словами, рішення закрити рахунки російського прокремлівського пропагандистського телеканалу RT у Великій Британії ухвалював не банк, який веде ці рахунки.

За словами міністра, це «ясно, як Божий день». «Ніякий банк таких рішень самостійно ухвалити не міг», – думає Лавров.

Він також натякнув на можливість помсти, заявивши про необхідність згадати, за його словами, «стару мудрість»: «ніколи не поводься з іншими так, як ти б не хотів, щоб вони поводилися з тобою».

У Великій Британії в понеділок 17 жовтня офіційно наголосили, що рішення закрити банківські рахунки телеканалу RT самостійно ухвалив банк, у якому ці рахунки відкриті, а уряд країни не має до цього стосунку: у Британії тільки банки самі вирішують, кому надавати послуги.

Головний редактор RT Маргарита Симоньян заявила, що британський банк, який повідомляв про остаточне рішення закрити рахунки каналу, тепер висловив готовність «обговорити ситуацію».

Раніше у вівторок 18 жовтня британський щоденник The Times написав, що британський банк уже відмовився закривати рахунки RT. Як стверджувало видання, банк змінив рішення після того, як Москва пригрозила заморозити фінансові операції британської телерадіомовної корпорації «BBC» у Росії.

У понеділок стало відомо, що банк NatWest попередив RT, що доступ до рахунків каналу закриють у середині листопада, а самі рахунки закриють до середини грудня, повернувши каналові залишки на них. Це пояснили рішенням банку припинити співпрацю з каналом, причини якого не уточнювали.

Російська телемережа RT, що діє багатьма мовами в багатьох країнах світу, називає себе незалежною від Кремля, але повністю повторює його позицію і пропаганду й поширює дезінформацію, отримуючи на це державне фінансування. Такі дії каналу вже викликали засудження в низці країн.

Зокрема, у Великій Британії тамтешній медіа-регулятор Ofcom уже не раз визнавав порушення правил телемовлення з боку RT – за даними щоденника The Times, у 15 випадках, – а у вересні повідомив, що проведе чергову перевірку каналу за підозрою в передачі неправдивої інформації.

Підписуйтесь на наc в Twitter і першими дізнавайтеся головні новини

XS
SM
MD
LG