Доступність посилання

logo-print

Росія: через передачу про осетино-інгушський конфлікт звільнений редактор телеканалу «Звезда»


Відповідальний редактор російського федерального телеканалу «Звезда» Олександр Маршал звільнений після скандальної передачі про осетино-інгушський конфлікт 1992 року.

Керівництво каналу 18 листопада вибачилося перед глядачами за зроблену «грубу помилку» в подачі матеріалів. Про це йдеться в опублікованому на сайті «Звезды» прес-релізі й відеозверненні Олександра Маршала.

Авторська програма «Приміський район: правда про події 1992 року», що вийшла в ефір 15 листопада, видалена з YouTube. Як повідомляє телеканал «Дождь», у ній містилася критика глави Північної Осетії Юнус-Бека Євкурова й ішлося про те, що вина за конфлікт 1992 року має бути покладена на осетинську сторону.

Програма зазнала критики з боку глави Республіки Північна Осетія-Аланія В'ячеслава Бітарова, який висловив обурення представленою «брехливою інформацією», що спотворює події й розпалює міжнаціональну ворожнечу. На сайті Бітарова йдеться, що заступник голови президентської адміністрації Сергій Кирієнко обіцяв ужити всіх заходів «щодо недопущення виходу подібних фільмів».

Глава Інгушетії Євкуров у своєму коментарі висловив жаль щодо того, що фрагменти його інтерв'ю потрапили до програми і що її автор «дозволив собі некоректну інтерпретацію» його слів.

У результаті осетино-інгушського конфлікту 31 жовтня – 2 листопада 1992 року загинули 608 осіб. Приводом для конфлікту стала серія вбивств у Приміському районі Північної Осетії громадян інгушського походження, а також включення федеральною владою спірного Приміського району до складу Інгушетії.

XS
SM
MD
LG