Доступність посилання

ТОП новини

Аксьонов у черговий раз звинуватив телеканал АТR у «підбурюванні інших людей»


Сергій Аксьонов (архівне фото)

Глава російського уряду Криму Сергій Аксьонов у черговий раз звинуватив єдиний кримськотатарський телеканал АТR у нагнітанні напруженості та підбурюванні інших людей, назвавши його роботу на півострові недопустимою.

Про це він заявив 19 березня журналістам в кулуарах круглого столу в Москві, присвяченого річниці возз'єднання Криму з Росією, повідомляє РИА Новости.

«Керівництву каналу пояснили, що нагнітати обстановку і викликати у населення почуття напруженості, пов'язане з тим, що канал дає надію на повернення Криму в Україну, підбурюючи інших людей до дії, говорить про те, як потім розправляться з тими, хто отримав російські паспорти, робота таких каналів на території республіки в нинішній напіввійськовий час недопустима», – сказав Аксьонов.

Як раніше повідомляли Крим.Реалії, майже аналогічну заяву Аксьонов зробив у лютому, зазначивши, що «звичайно, ЗМІ (телеканал АТR – Прим.ред.), які будуть нагнітати істерію і взагалі давати якимось громадянам надію на те, що Крим повернеться до складу України, ну, і відповідно нести деструктивні дії – дії таких каналів і робота вітатися на території республіки не будуть однозначно, так чи інакше. Ну навіщо нам сьогодні по суті ворожі ЗМІ, які підбурюють населення, неправдиво висвітлюють дану ситуацію», – заявив тоді Аксьонов.

Керівництво телеканалу ATR раніше висловило побоювання щодо припинення мовлення в Криму з 1 квітня 2015 року. Ця проблема обговорювалася також в Комітеті ООН з прав людини 16 березня в Женеві.

26 січня на першому кримськотатарському телеканалі ATR у Сімферополі силовики провели обшук. Офіційна влада України, Туреччини, а також ОБСЄ, ПАРЄ та Євросоюз засудили обшук на каналі.

У зв'язку з загрозою закриття телеканалу президенту Росії Володимиру Путіну адресували відкрите звернення від телеглядачів та активної громадськості із закликом зберегти національні ЗМІ на півострові.

XS
SM
MD
LG