Доступність посилання

ТОП новини

Відмова в реєстрації телеканалу ATR не політична, а комерційна – Джелял


Наріман Джелял, заступник голови Меджлісу кримських татар

Заступник голови Меджлісу кримських татар Наріман Джелял вважає, що причина постійних відмов Роскомнагляду кримськотатарському телеканалу ATR в реєстрації, – не політична, а комерційна. Таку думку Джелял висловив у п'ятницю 20 березня на своїй сторінці в Facebook, – повідомляє сайт Крим.Реалії.

На його думку, підтвердженням тому є і той факт, що «під прес потрапили й абсолютно аполітичні дитячий телеканал Lale і радіо «Лідер».

«Керівництво Криму, в залежність від якого в Москві чомусь поставили долю телеканалу, виходить із вигаданого ними самими для себе і для нас якогось «напіввійськового» становища в Криму, а також деяких критеріїв «ворожості» ЗМІ. Насправді, і це моє особисте переконання, поперек горла деяким можновладцям стоїть власник медіахолдингу ATR Ленур Іслямов, якого підтримує весь колектив холдингу, принципово відмовляється продати не просто перший кримськотатарський, а найпопулярніший і найякісніший телеканал Криму, аудиторія якого виходить далеко за рамки одного народу і однієї країни», – зазначив Наріман Джелял.

«І про прохання не політизувати ситуацію навколо ATR. Яка до біса політика? Кримських татар просто обкрадають, крадуть одну цінність за іншою, а ви – політика», – додав він.

Кримськотатарський телеканал ATR у п'ятницю 20 березня отримав лист від Роскомнагляду, в якому відомство офіційно повідомляє про те, що заява телекомпанії про її реєстрацію як ЗМІ згідно з російським законодавством знову залишена без розгляду. Телекомпанія вже кілька разів подавала документи до Роскомнагляду, але щоразу їх повертали.

Аналогічні проблеми зазнають інші ЗМІ, що входять до медіахолдингу ATR – дитячий кримськотатарський телеканал Lale, FM-радіостанції «Мейдан» і «Лідер», а також інтернет-видання «15 хвилин». Ця проблема обговорювалася на рівні Комітету ООН з прав людини 16 березня в Женеві.

Раніше глава російського уряду Криму Сергій Аксьонов розкритикував роботу телеканалу АТR, зазначивши, що ЗМІ з подібною політикою працювати на півострові не зможуть.

У зв'язку із загрозою закриття телеканалу президенту Росії Володимиру Путіну адресували відкрите звернення від телеглядачів та активної громадськості із закликом зберегти національні ЗМІ на півострові.

XS
SM
MD
LG