Доступність посилання

ТОП новини

Польський телеканал просить вибачення: Крим – це Україна


©Shutterstock

У ЗМІ поширили новину, буцімто у Польщі визнали Крим частиною Росії

Цими днями у медіа поширювали новину, буцімто у Польщі визнали Крим частиною Росії. ЗМІ посилались на сюжет польського каналу, де Крим був позначений тим самим кольором, що і Російська Федерація. Однак, у прес-службі програми вибачились і назвали це помилкою.

Інформація з’явилась після того, як в ефірі польського каналу TVP вийшов сюжет із мапою. На ній Крим був позначений червоним кольором, як і територія Росії.

Низка українських ЗМІ також опублікувала цю новину. Однак, наступного дня після виходу сюжету – 26 квітня – на офіційній сторінці Facebook телевізійної програми Studio Wschód з’явилось вибачення перед глядачами і спростування такої інформації. У прес-службі Studio Wschód назвали це помилкою.

Ми позначаємо Крим як територію, окуповану Росією і російськими солдатами

«Редакція Studio Wschód приносить вибачення за помилку, якої ми припустились в останньому випуску нашої передачі. Щоразу, коли говоримо про Україну, ми позначаємо Крим як територію, окуповану Росією та російськими солдатами. У цій передачі йшлося про економічні наслідки окупації частини України для економіки Росії. На жаль, форма зображення Криму цього разу вислизнула з-під нашої уваги, за що просимо вибачення... Вкотре переконались, як важливо ретельно готуватися до випусків програми. Просимо вибачення за неуважність і обіцяємо, що це більше не повториться», – йдеться в повідомленні.

Деякі інтернет-ЗМІ не змінювали заголовку навіть після того, як з’явилось повідомлення прес-служби програми про непорозуміння.

На сайті Politnavigator матеріал досі називається: «Крупний польський телеканал визнав Крим частиною Росії», а ось уривок із тексту: «Редактори «Студії Сходу» після публікації мапи під дією різкої критики були змушені просити вибачення і виправдовуватися. Вони заявили, що так хотіли показати не державні кордони, а сфери впливу, хоч це виправдання дуже натягнуто».

Оригінал публікації – на сайті Радіо Свобода

XS
SM
MD
LG