Доступність посилання

ТОП новини

ЗМІ Росії повідомили про «бандеропад» в Україні, використавши новину дворічної давнини


Пам’ятник Степанові Бандері у Львові. Липень 2015 року (©Shutterstock)

Цими днями деякі російські та проросійські ЗМІ повідомляли, буцімто в Україні почався «бандеропад». Новину про знищення пам’ятника Степанові Бандері проілюстрували світлиною із повідомлень у ЗМІ дворічної давнини. А у тексті використали уривки із того ж старого матеріалу.

«Маятник хитнувся: «ленінопад» в Україні, схоже, змінює «бандеропад». У вихідні невідомі розбили бюст ватажку ОУН Степану Бандері, який був встановлений у селі Великосілки Кам'янка-Бузького району у Львівській області», – повідомили на порталі «Оплот.инфо».

Скріншот з сайту «Оплот.инфо»
Скріншот з сайту «Оплот.инфо»

Новину також розмістили на сайті «Русская Весна», Politikus.ru, «ПротивМайдана», «Антифашист».

Скріншот з сайту «ПротивМайдана»
Скріншот з сайту «ПротивМайдана»

Фото зі зруйнованим «бюстом Бандери», яким проілюстрували новину, можна знайти в інших ЗМІ, матеріали з цією ж світлиною датовані квітнем 2013 року.

Окрім старого зображення, у новині використано уривки тексту, наприклад:

«Пам’ятник встановлено навпроти школи, в якій зараз працює виборча дільниця на проміжних виборах до Львівської обласної ради».

Новину із таким самим уривком тексту про знесення пам'ятника провідникові ОУН Степану Бандері можна знайти на сайті видання «Українська правда». Її було опубліковано ще у квітні 2013 року.

На сайті Politikus.ru новину про знесення пам’ятника Бандері у селі Велікосілкі Кам'янка-Бузького району Львівської області подали зі схожим текстом і світлиною і у 2014 і у 2015 роках.

Скріншот з сайту Politikus.ru
Скріншот з сайту Politikus.ru

Скріншот з сайту Politikus.ru
Скріншот з сайту Politikus.ru

Оригінал публікації – на сайті Радіо Свобода

XS
SM
MD
LG