Доступність посилання

ТОП новини

Власник телеканалу ATR: У себе на батьківщині ми виявилися не потрібні


Прес-конференція керівництва АТR: Ленур Іслямов і Ельзара Іслямова. Сімферополь, 31 березня 2014 року

Ленур Іслямов, власник першого та єдиного в світі кримськотатарського телеканалу ATR, сподівається продовжити мовлення на півострові для своїх телеглядачів і шкодує, що на історичній батьківщині кримських татар національний медіа ресурс виявився не потрібним при бездіяльності місцевої влади.

Про це Ленур Іслямов повідомив сьогодні, 31 березня, на прес-конференції в Сімферополі, – інформує кореспондент Крим.Реалії.

«Ми маємо те, що маємо, будемо намагатися якимось чином вижити, щось робити, писати, ми спробуємо зберегтися, але в якому вигляді ми не знаємо. У нас є чинна українська ліцензія, у нас перехідний період кримської ліцензії, у нас є супутник, інтернет, ми вивчимо законодавчу базу, як можна мовити і далі вас проінформуємо», – сказав він журналістам.

Іслямов вважає, що національна політика –​ делікатна сфера, в якій не дозволені такі речі як затягування і бюрократія.

«Я вперше даю прес-конференцію, де щось закривається, для мене це прикро, але ми будемо змушені це зробити. У себе на батьківщині ми виявилися не потрібні. Я боюся припустити, що цим все не обмежиться. Хотілося б бачити тут представників влади. Влада повинна робити все для народу», – підкреслив Іслямов.

При цьому він зазначив, що переїжджати на материкову Україну канал не має наміру.

«Виїхати на материкову Україну ми не прагнемо, для кримськотатарського соціуму це буде депортація, якщо ми поїдемо. Ми тут залишилися і нам треба залишатися», – зазначив Іслямов.

Як повідомляли КримРеалії, сьогодні, 31 березня, на телеканалі ATR проходить день відкритих дверей, сюди прийшли близько сотні кримських татар, щоб підтримати свій національний телеканал.

З 1 квітня ATR може припинити мовлення. Це відбудеться в тому випадку, якщо телеканалу не вдасться до кінця поточного місяця зареєструватися як ЗМІ згідно з російським законодавством.

Телекомпанія кілька разів подавала документи в Роскомнадзор​, але їх повертали назад з різних причин. Аналогічні труднощі відчувають інші ЗМІ, що входять до медіа-холдингу ATR – дитячий кримськотатарський телеканал Lale, FM-радіостанції «Мейдан» і «Лідер», а також інтернет-видання «15 минут».

XS
SM
MD
LG