Доступність посилання

ТОП новини

«Коммерсантъ» видалив статтю про «куратора» Криму Хуснулліна на вимогу Роскомнадзору


Марат Хуснуллін

Видавничий дім "Коммерсантъ" видалив опубліковану в березні минулого року статтю про активи сім'ї віцепрем'єра Марата Хуснулліна на 3,2 мільярда рублів. Цього вимагав Роскомнадзор. Про це повідомляє саме видання.

Новину в "Коммерсантъ" було написано за публікацією видання "Открытые медиа", яке було ліквідовано у серпні після блокування його сайту. Видання звинуватили у зв'язках із небажаними організаціями, "Открытые медиа" це заперечували.

Роскомнадзор вимагає "негайно" видалити публікацію в "Коммерсантъ", оскільки в ній містилася "інформація іноземної або міжнародної неурядової організації, діяльність якої визнана небажаною на території Російської Федерації". Назву цієї організації відомство не уточнює, але найімовірніше, йдеться про "Открытую Россию" Михайла Ходорковського.

Раніше Роскомнадзор також вимагав від кількох ЗМІ, включаючи "Медузу", "Дождь" (обидва видання визнані ЗМІ-"іноагентами"), The Bell та Znak.com, видалити десятки матеріалів про розслідування закритих ОМ, "МБХ медиа" та "Проект" (визнаний небажаною організацією). Всі видання були пов'язані з Михайлом Ходорковським, але, за їхніми твердженнями, не отримували фінансування з його компаній, визнаних небажаними у Росії.

Одна із статей, яку Роскомнадзор вимагав видалити, була про продаж очільником ВТБ Наїлею Аскер-заде ділянки на Рубльовці вартістю 2,8 мільярда рублів. Указ Роскомнадзору викликав так званий "ефект Стрейзанд" у соцмережах, де багато користувачів пообіцяли не згадувати, що "Аскер-заде продала ділянку на Рубльовці за 2,8 мільярда рублів".

У січні 2020 року Хуснуллін був призначений куратором Криму. Раніше ці обов’язки виконував колишній віцепрем'єр Росії Дмитро Козак.

Новини без блокування і цензури! Встановити додаток Крим.Реалії для iOS і Android.

XS
SM
MD
LG