Доступність посилання

ТОП новини

Роскомнадзор зареєстрував кримські ЗМІ «Міллет» і «Ватан Седасен» – Полонський


Дмитро Полонський

Заступник голови російської Ради міністрів Криму Дмитро Полонський заявив у четвер, 13 серпня, що Федеральна служба з нагляду у сфері зв'язку, інформаційних технологій і масових комунікацій (Роскомнадзор) зареєструвала телеканал «Міллет» і радіостанцію «Ватан Седасен». Про це повідомляє прес-служба російського уряду Криму.

За словами Полонського, телеканал і радіостанцію АНО «Суспільна кримськотатарська телерадіокомпанія» зареєстрували 10 серпня, наступним кроком стане отримання ліцензії на мовлення на території Криму.

Як повідомляли, автономну некомерційну організацію «Суспільна кримськотатарська телерадіокомпанія» створили 9 червня 2015 року відповідно до розпорядження російського уряду Криму. Як повідомляють, телеканал створений для «глибокого і всебічного висвітлення суспільно-політичного, економічного та культурного життя Криму, а також оперативного інформування про події, що відбуваються на півострові і за його межами і які зачіпають інтереси кримськотатарського народу».

Засновником телеканалу є Державний комітет у справах міжнаціональних відносин і депортованих громадян Криму.

Як повідомляли Крим.Реалії, лідер Меджлісу кримськотатарського народу Рефат Чубаров заявив, що створювана російською владою в Криму нова кримськотатарська телерадіокомпанія буде «ще одним інструментом пропаганди окупантів півострова».

З 1 квітня 2015 року перший кримськотатарський телеканал ATR був змушений припинити мовлення через те, що до кінця березня йому за кілька спроб не вдалось зареєструватись як ЗМІ відповідно до російського законодавства. Відразу після припинення мовлення ATR російська влада Криму виступила з ініціативою створення власного «суспільного кримськотатарського телебачення».

XS
SM
MD
LG