Доступність посилання

У Росії звільнили шеф-редактора медіахолдингу РБК Єлизавету Осетинську, головного редактора газети РБК Максима Солюса, а також головного редактора інформаційного агентства РБК Романа Баданіна. Про це повідомляється в офіційній заяві на сайті холдингу.

Генеральний директор РБК Микола Молибог пояснює звільнення співробітників неможливістю «дій єдиної думки у частині важливих питань».

У повідомленні уточнюється, що про нові призначення в структурі медійних проектів РБК буде оголошено пізніше.

Напередодні прес-секретар президента Дмитро Пєсков закликав не пов'язувати кримінальну справу про шахрайство в компанії «Байт-Телеком» із тиском на холдинг РБК. Пєсков також повідомив, що президент Путін не зустрічався з Михайлом Прохоровим, власником групи ОНЕКСІМ, до якої входить РБК.

29 квітня було порушено кримінальну справу за заявою колишнього акціонера «Байт-Телеком» Олександра Панова, який стверджував, що його з партнером позбавили пакета акцій компанії на суму понад 13 мільйонів доларів. 11 травня представник РБК Єгор Тимофєєв заявив, що операція з продажу 75 відсотків акцій компанії «Байт-Телеком» була здійснена в повній відповідності із законодавством.

Останнім часом активно обговорюється, що на РБК чиниться тиск у зв'язку з редакційною політикою холдингу, зокрема, з розслідуваннями з таких тем, як витрати Росії на війну в Сирії, бізнес сім'ї Шамалова, російська військова присутність в Україні, розширення МГУ, розкрадання при будівництві космодрому «Східний» і фінансування Загальноросійського народного фронту Володимира Путіна.

Заступник міністра зв'язку і масових комунікацій Олексій Волін у п'ятницю заявив що не бачить у звільненні керівництва РБК політичного підґрунтя.

XS
SM
MD
LG