Доступність посилання

В Аргентині оголосили про припинення мовлення російського каналу Russia Today


Аргентинська влада оголосила про припинення трансляції каналу новин Росії Russia Today (RT). Рішення набуде чинності протягом 60 днів.

Як повідомляє Радiо Свобода, 24-годинні випуски новин RT іспанською мовою в Аргентині почали транслювати в жовтні 2014 року зі значною помпою, запуск розпочався загальною телепрограмою за участі президента Росії Володимира Путіна й на той час президента Аргентини Крістіни Кіршнер.

Згода Аргентини на включення RT до державної телевізійної телемережі було першим випадком, коли іноземний мовник отримав таку можливість. Канал доступний для більше 80 відсотків населення Аргентини.

Політолог Адріан Салбучі сказав, що причина того, що Аргентина призупиняє мовлення Russia Today – бажання використовувати частоти RT для внутрішніх передач. Але він також зазначив, що рішення, ймовірно, відображає більш консервативні настрої нового аргентинського уряду і президента Maурісіо Макрі, інавгурація якого відбулась у грудні минулого року.

Крім того, уряд призупиняє мовлення телевізійного каналу Venezuealan, який запустив попередній уряд, і запрошує американську телекомпанію CNN запустити мовлення в країні.

XS
SM
MD
LG