Доступність посилання

Нацрада перевірить харківський телеканал за сюжет про визнання анексії Криму – Костинський


Національна рада з питань телебачення й радіомовлення України призначила перевірку харківського телеканалу за сюжет про визнання анексії Криму. Про це на своїй сторінці в Фейсбуці написав член Нацради Сергій Костинський.

Повідомляється, що в ефірі телеканалу неодноразово транслювалася передача, присвячена Севастопольській біологічній станції з «неоднозначним змістом».

«Якщо вам доведеться побувати в Севастополі, зверніть увагу на білу ошатну будівлю... Зараз це Інститут морських біологічних досліджень імені Олександра Ковалевського Російської Академії наук. Наступник Севастопольської біологічної станції зберігає та примножує славні традиції морських дослідників», – цитує Костинський передачу телеканалу.

За словами члена Нацради, автори передачі не вказали, що Інститут морських біологічних досліджень ім. Ковалевського РАН – це установа, яку створила кримська влада після анексії півострова. Таким чином, цей контент має ознаки порушення вимог абзацу дев'ятої частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення й радіомовлення».

«Також виявлено, що ця передача була профінансована Фондом «Русский мир», створеним 2007 року Указом Президента країни-агресора», – написав Костинський.

За його інформацією, Нацрада звернулася до СБУ.

На момент публікації керівництво каналу не прокоментувало ситуацію.

Раніше Національна рада з питань телебачення й радіомовлення зобов'язала українських провайдерів протягом місяця припинити ретрансляцію російського телеканалу «Дождь» через невизнання каналом суверенітету України й територіальної цілісності, а також трансляцію російської реклами.

За кілька років Україна обмежила мовлення більш ніж 70 російських телеканалів.

XS
SM
MD
LG