Доступність посилання

На кримських телеканалах співробітникам скоротили зарплати


Ілюстративне фото

Співробітникам телеканалу «Первый крымский», підвідомчого Міністерству внутрішньої політики, інформації і зв'язку Криму, підконтрольному Кремлю, скоротили зарплати. Про це Крим.Реалії розповів один із працівників каналу.

«Якщо раніше середня зарплата становила приблизно 20-25 тисяч рублів, то тепер – 15-17 тисяч рублів. Прибрали преміальні виплати», – пояснив співрозмовник.

Із чим пов'язане скорочення виплат, керівництво каналу, за словами співробітника, не пояснило.

Також зменшили зарплати працівникам проросійського кримськотатарського телеканалу «Міллет», що веде мовлення в анексованому Криму більш ніж два роки. Як розповів один із його співробітників, у середньому виплати урізали до 50 відсотків. Частина працівників залишили телеканал «Міллет».

22 квітня 2015 року указом призначеного Кремлем глави Криму Сергія Аксьонова була створена автономна некомерційна організація «Громадська кримськотатарська телерадіокомпанія», що отримала назву «Міллет» і радіо «Ветан СЕДАСЕН». 28 серпня Роскомнадзор видав Громадській кримськотатарській телерадіокомпанії універсальні ліцензії на мовлення телеканалу «Міллет» і радіостанції «Ватан СЕДАСЕН». Із 1 вересня 2015 року телеканал «Міллет» розпочав своє мовлення в тестовому режимі.

XS
SM
MD
LG