Доступність посилання

ТОП новини

Аксьонов заявив про початок роботи кримськотатарського радіо в Криму


Радіо «Ватан седасы»

Російський глава Криму Сергій Аксьонов заявив, про початок роботи кримськотатарського радіо «Ветан седасы» – «Голос Батьківщини» на території анексованого Криму. Про це в понеділок Аксьонов написав на своїй сторінці у Фейсбуці.

«Символічно, що «Голос Батьківщини» починає офіційне мовлення 13 лютого, в день, який проголошений ЮНЕСКО Всесвітнім днем радіо. Користуючись нагодою, хочу привітати зі святом і всіх, хто має відношення до радіомовлення», – написав він.

Аксьонов додав, що кримськотатарське радіо створене в рамках реалізації указу Президента Росії про реабілітацію репресованих народів і веде мовлення двома мовами: російською та кримськотатарською.

6 лютого про запуск кримськотатарського радіо «Ветан седасы» на території півострова повідомив екс-заступник голови підконтрольного Кремлю Радміну Криму, а нині депутат Держдуми Росії Руслан Бальбек.

Радіостанція «Ветан седасы» проросійської «Громадської кримськотатарської телерадіокомпанії» виграла конкурс російської Федеральної служби з нагляду в сфері зв'язку, інформаційних технологій і масових комунікацій з мовлення на радіочастотах у Сімферополі, Керчі, Феодосії та Ялті.

З 1 квітня 2015 року кримськотатарський телеканал ATR припинив аналогове мовлення на території кримського півострова, бо йому не видали російську ліцензію. Мовлення відновилося з 17 червня – телеканал переїхав до Києва.

22 квітня 2015 року указом призначеного Кремлем глави Криму Сергія Аксьонова була створена автономна некомерційна організація «Громадська кримськотатарська телерадіокомпанія», що отримала назву «Миллет» і радіо «Ветан седасы». 28 серпня Роскомнадзор видав Громадській кримськотатарській телерадіокомпанії універсальні ліцензії на мовлення телеканалу «Миллет» і радіостанції «Ветан седасы». З 1 вересня 2015 року телеканал «Миллет» почав своє мовлення в тестовому режимі.

Генеральним директором телерадіокомпанії став Сейран Мамбетов. На технічне оснащення телеканалу з федерального бюджету виділено 177 млн руб.

XS
SM
MD
LG